Bijna telt alleen bij jeus de boules - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jorben Wolberink - WaarBenJij.nu Bijna telt alleen bij jeus de boules - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jorben Wolberink - WaarBenJij.nu

Bijna telt alleen bij jeus de boules

Blijf op de hoogte en volg Jorben

21 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen


And nowwwww,
the end is near...

--

Met nog 21 dagen waarvan 14 werkdagen, en 7 vrije dagen op de teller wordt het tijd om de eindbalans langzaam maar zeker op te gaan maken. Eigenlijk kan ik hier best kort over zijn: ik heb hier het beste half jaar van mn leven gehad. Maar daarover later nog meer. Tobi zal woensdag 5 augustus vertrekken richting Nederland en ik zal die maandag erop volgen.

Eerst nog maar eens even de 2 hoogtepunten van de afgelopen weken:

- Electric Daisy Carnival. Wauw. Gewoon alleen maar wauw. Ik heb wel eens een paar festivalletjes meegepakt maar deze was grandioos. Waar ik in mijn eerdere verslag nog schreef over Freshtival, mag dat festival nog niet in de schaduw staan van deze productie. Met 60.000 bezoekers waaronder 7 andere hostelgangers hebben we even een flink feestje gevierd op de heuvels van de Milton Keynes Bowl. Tiesto, Hardwell, Steve Aoki, Markus Schulz, Sick Individuals, Dirty South, Ferry Corsten, SIGMA zijn bezocht en voor diegenen die zich niet in het wereldje bevinden: dit zijn de Xavi's en Ronaldo's van deze wereld. Verder hoef ik niets te zeggen: bekijk de foto's en je snapt dat mijn enthousiasme te erg aanwezig is om het op papier te beschrijven. De meester zelf, Tiesto, sloot de avond af met een geweldige set van 90 minuten en daarna zijn we met z'n allen weer richting Londen gekeerd.

- Stadiontour. Zondag de 18e samen met Tobi en Michiel 8 stadions bezocht hier in Londen en overal even kijkje genomen. Bij Charlton Athletic even naar binnen geweest om een snelle blik op het veld te werpen. Stamford Bridge (Chelsea), Craven Cottage (Fullham), Upton Park (West Ham United), Selhurst Park (Crystal Palace), Loftus Road (QPR), The Valley (Charlton Athletic), New Den Stadium (Millwall) en The 02 Arena(evenementenhal) zijn aangedaan. Lange dag gehad, maar absoluut de moeite waard!


Morgen komt Youri voor de tweede keer op bezoek voor 3 dagen. Ik heb helaas geen vrije dagen meer dus kan ik Youri alleen 's avonds na het werk zien. Ondanks dat weet ik zeker dat we ons gaan vermaken in de schamele uurtjes 's avonds.

Emirates Cup. Zondag gaat het er dan toch nog van komen: een voetbalwedstrijdje meepakken in Londen. Olympique Lyon vs. Villareal en Arsenal vs. Wolfsburg staan op de rol in het Emirates Stadium, het stadion van Arsenal met een capaciteit van zo'n 60.000 stoeltjes. Kaarten waren relatief goedkoop, zo'n 35 euro per stuk, en het weer lijkt goed te worden, wordt naar uitgekeken!

Verdere planning voor de aankomende tijd is er niet echt. Waarschijnlijk zal er een boel alcohol vloeien en zal er met de hele groep nog een keer goed afscheid genomen worden van Londen en het hotel (lees: 'we zullen ons nog een paar keer helemaal naar de kl*te zuipen en het hostel letterlijk en figuurlijk afbreken). Vrijdag de 31e hebben we ons laatste avondje stappen met het complete hostel en collega's van alle afdelingen in het hotel en de laatste dinsdag samen zullen Tobi en ik ons eigen afscheidsdrankje organiseren voor de collega's van housekeeping.

--

In the meantime denk ik ook wel weer een beetje aan het naar huis gaan, want op maandag 10 augustus moet ik weer. Weer naar dat vervelende Enschede heen en weer gelijk voldoen aan alle verpli.... TUUUUUURLIJK NIET! Gewoon na 3 dagen Enschede alweer heerlijk op vakantie naar de Dominicaanse Republiek:
zonnebrilletje op de neus...
koptelefoon op de oren... https://www.youtube.com/watch?v=nbXgHAzUWB0
biertje in de ene hand...
cocktailtje in de andere hand...
voetjes in het witte zand...
de geur van strand en palmbomen door m'n neus...
zonnestralen op m'n gezicht...
ogen die alle mooie dames volgen wanneer ze voorbij lopen (zei ik dat nou hardop?)...

Hoh sorry, kan iemand een dweil opsturen? Volgens mij heb ik hier de boel een beetje onder lopen kwijlen namelijk.

Nee maar gekkigheid. De afgelopen 5,5 maand zijn voorbij gegaan als een Valentino Rossi op het circuit van Assen. Ik wou dat ik nog niet zover was met deze 6 maand maar het einde is dus bijna daar. Echter, zoals de titel al zegt: bijna telt alleen bij jeus de boul dus van de nog resterende tijd gaan we een feestje maken.

Als laatste wil ik mij nog even richten tot de mensen in Enschede: geniet nog even van de rust, ik kom eraan!
Ik heb Enschede gemist en Enschede mist mij. Zoals J. Jongbloed altijd op de vrijdagavond aan het einde van mijn favoriete programma zegt:

'Kijk naar me uit, ik kan niet gemist worden'


Seeyah lateehh.

  • 22 Juli 2015 - 08:07

    Ina Van Dalen:

    Jahaaa,we kunnen wel zien dat je het naar de zin hebt.Nog maar even genieten van je vrijheid en dan straks hier weer in het gareel.Oh nee,eerst nog een vakantie er aan vast geplakt.Bofkont!!!!!We wensen je nog heel veel plezier en we horen wel wanneer je weer op aarde bent geland.Fijne tijd nog.

  • 22 Juli 2015 - 12:26

    Yvonne En Erwin:

    Mooi verhaal weer Jorben.
    Zet even in je agenda voor 11/8/2015: het hernieuwd doornemen van de huisregels .... (haha).
    Veel plezier nog daar, geniet van je laatste weken. Youri is zojuist in Londen aangekomen, maak er samen ene paar leuke dagen van.

  • 22 Juli 2015 - 16:00

    Marjo En René:

    de laatste loodjes?

    Je hebt in ieder geval erg veel ondernomen ,gezien,genoten en ook nog gewerkt!!!!!
    Wij hebben ook genoten van je belevenissen en waren vaak ietwat jaloers.....
    Vanuit een snikheet Oostenrijk wensen we jou( en Youri) nog een paar goede weken
    in Londen.⚽️

  • 22 Juli 2015 - 16:03

    Marjo:


  • 22 Juli 2015 - 16:04

    Marjo:

    Te veel icoontjes gebruikt...
    Jack van Gelder stopt er mee....
    iets voor jou?

  • 22 Juli 2015 - 16:46

    Yvonne:

    Even over die dames. Hoe staat het eigenlijk met je sixpack? Valt nog wel wat te doen zeker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Jorben

Actief sinds 28 Dec. 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 8015

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 10 Augustus 2015

Londen Baby!

Landen bezocht: