one100and80 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jorben Wolberink - WaarBenJij.nu one100and80 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jorben Wolberink - WaarBenJij.nu

one100and80

Blijf op de hoogte en volg Jorben

21 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Moi.

Kan iemand nogmaals Joris/NCRV even opbellen vanavond en melden dat ik morgen niet op Schiphol zal landen maar op Düsseldorf Weeze? Ik heb het hem al een paar keer mede gedeeld de afgelopen weken maar het zou zonder zijn als ie dit stukje emo TV van de bovenste plank niet op de gevoelige plaat weet vast te leggen.

Bij voorbaat dank.



Daarnaast heb ik nog een kijktip voor diegenen die zichzelf vanvond op de bank voor de TV nestellen: RTL7, 18:30 uur, Premier League of Darts Finals live from The 02 Arena, London.
Als iemand twee jonge goden van 19 spot met Nederlandse vlaggen en oranje assecoires om zich heen: maak alsjeblieft even een fototje en stuur hem naar me op, grote kans dat Tobi en ik het zijn!



  • 21 Mei 2015 - 14:40

    Erwin En Yvonne:

    Gaan we zeker doen Jorben, Heel veel plezier samen !

  • 21 Mei 2015 - 15:12

    Youri:

    Hey Jor. Ik zal Joris wel even bellen. Ik wens jullie veel plezier vanavond en zal kijken of ik jullie zie.
    Goede vlucht morgen en tot zaterdag!

  • 21 Mei 2015 - 21:24

    Diane:

    He Jorben, wat een feest om daar bij te zijn, geweldig! En wat betreft Joris, ik zal hem ook even bellen :-)
    We hopen je gauw even te zien en te spreken komende week, lijkt ons leuk. Goede reis morgen en tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Jorben

Actief sinds 28 Dec. 2014
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 8008

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 10 Augustus 2015

Londen Baby!

Landen bezocht: