Let's go! - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Jorben Wolberink - WaarBenJij.nu Let's go! - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Jorben Wolberink - WaarBenJij.nu

Let's go!

Blijf op de hoogte en volg Jorben

01 Februari 2015 | Nederland, Badhoevedorp

Beste allen,

De afgelopen week ging als een speer voorbij. Veel mensen gezien, veel mensen gesproken en van veel mensen afscheid genomem voor het aankomende half jaar. Afgelopen dinsdag mijn laatste wedstrijdje Twente meegepakt en het was duidelijk dat de jongens me een mooie avond wouden bezorgen die uiteindelijk resulteerde in een prachtige pot voetbal die in een 3-0 zege uitmondde. Woensdag laatste tentamen gemaakt en dus ook voor de laatste keer naar Deventer heengeweest, donderdag mn laatste werkdagje bijAppie 1227 gehad waar ik 4 jaar lang met veel plezier heb mogen werken, gisteren uit eten geweest met de harde kern van 't Vastert en daarna natuurlijk een mooi feestje gehad in de kantine bij TC Diekman en vandaag nogmaals buiten de deur gegeten en de kofferinhiud definitief vastgesteld.

Vanwege de weers- en filevoorspelling voor morgenochtend besloten om vandaag met pap en mam af te reizen naar Badhoevendorp en vanuit hier morgen naar Schiphol te rijden. Scheelt weer een paar uurtjes slaap en minder kans om je vlucht te missen. Morgen vliegen Tobi en ik om 09:30 uur vanaf Schiphol naar London Luton, waar we om 10:35 uur aan zullen komen. Vanaf daar gaan we met de trein naar het centrum, om vanaf daar met de metro richting ons hotel te gaan. De rest van de maandag en de hele dinsdag zijn we vrij om te acclimatiseren(wat absoluut nodig is met de enorme jetlag en temperatuurverschillen).

Nogmaals bedankt voor alle goede wensen, kadotjes en bijdragen.

Ik ga er wat moois van proberen te maken!

• 02 Februari 2015 - 13:00

Erwin:

Heel heel heel veel plezier !
    Yvonne en Erwin

• 06 Februari 2015 - 12:56

Diane:

ontzettend veel plezier daar Jorben. Ik ben benieuwd naar al je nog komende belevenissen. Have fun!!!