Een goed begin... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jorben Wolberink - WaarBenJij.nu Een goed begin... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Jorben Wolberink - WaarBenJij.nu

Een goed begin...

Door: Jorben

Blijf op de hoogte en volg Jorben

30 December 2013 | Nederland, Enschede

Good afternoon!


Allereerst welkom op m’n reisblog, leuk dat je nieuwsgierig bent! Hier zal ik tijdens mijn periode in Londen regelmatig een ‘statusupdateje’ de deur uit doen over wat er gebeurt aan de andere kant van het kanaal.

Zoals jullie misschien weten zal mijn stage plaatsvinden in het Guoman Tower Hotel, waar ik van 2 februari tot ongeveer 4 augustus zal verblijven. Het hotel ligt direct naast de Tower Bridge en is een groot zakenhotel. Samen met Tobi (klasgenoot, tevens Ajaxsupporter) ga ik stage lopen op de afdeling schoonmaak, waar we samen met Margarida(supervisor van de afdeling schoonmaak) de leiding krijgen over de schoonmaakafdeling binnen het hotel.

Met nog een dikke maand te gaan tot vertrek, begint de spanning langzaam toe te nemen: er moet nog een hoop definitief geregeld worden voordat ik vertrekken kan maar zelf heb ik er (natuurlijk) vertrouwen in. Met het dichterbij komen van de 2e van februari begint natuurlijk ook het problematische vraagstuk van de inhoud van de koffer, want wordt het een poster van de plaatselijke FC (leuk) of een extra paar sokken (praktisch)?

Voorlopig nog maar even genieten van het leven hier, waar ik zelf niet hoef te koken, te wassen en te strijken: ’t enige waar ik tegenop zie.


See you!



Bytheway: wil je op de hoogte gehouden worden van nieuwe reisverslagen, meld je dan aan voor de mailinglijst en je ontvangt automatisch een mail als ik een nieuw verslag online zet!

  • 06 Januari 2015 - 14:40

    Marjo Kok:

    Ha Jorben

    Wat ontzettend leuk dat je ons hebt uitgenodigd voor je feestje.We komen wat later ivm
    ons bezoek aan de voorstelling van Najib A.
    Wij vinden Londen een erg leuke stad waar je je zeker niet hoeft te vervelen.....

    Tot 31 januari
    Gr René en Marjo







  • 11 Januari 2015 - 19:17

    Yvonne Wolberink:

    Ik weet niet wat ik meemaak.Jorben maakt lijstjes en is al ruim van tevoren met de voorbereiding begonnen. En te koken hoeft hij helemaal niet,kan het zo uit de hotelkeuken halen. Strijken valt ook best mee, misschien moet je een beetje oefenen op je overhemden.
    Je hebt nog 3 weken moet dus lukken.

  • 11 Januari 2015 - 19:30

    Erwin Wolberink:

    Je gaat hopelijk een geweldige tIIjd hebben in Londen. Ik hoop dat het is zoals je verwacht: hard werken tijdens je 40 uur p.wk stage, met daarnaast veel tijd voor plezier van wimbledon, voetbal, uitgaan en al het moois dat deze prachtige stad te bieden heeft. Een onvergetelijke tijd !
    Heel heel heel veel plezier daar !
    Gr.
    Erwin Wolberink

  • 30 Januari 2015 - 15:29

    Alexander :

    He Jorben,

    Veel plezier in je vrije tijd tijdens je stage Londen. Hopelijk bevalt je stageplek goed en leer je er een hoop! Wel jammer dat je niet meer meegaat naar Twente het komende half jaar

  • 31 Januari 2015 - 18:26

    Odette Klaver:

    Veel plezier in Londen.ook met de plaatselijke hema's.

  • 31 Januari 2015 - 18:28

    Oma Wolberink:

    Veel plezier!! Gr oma wolberink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Jorben

Actief sinds 28 Dec. 2014
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 8037

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 10 Augustus 2015

Londen Baby!

Landen bezocht: